ultrAslan

25 Şubat 2010 Perşembe § 5




What's this?

You are currently reading ultrAslan at X Ultras.

meta

§ 5 Response to “ultrAslan”

  • qb says:

    Birinci fotografı kimden nasıl aldıgını söyleyebilirmisin acaba
    az kalsın bütün emeklerimiz boşa gidecekti
    mail adresim cengizkubilay@hotmail.com

  • Gorkems says:

    Neden boşa gidecekti ?

  • qb says:

    Biz bu işlerde gizliliğin olması gerektiğini düşünüyoruz.Maçtan bir gün önce bu görüntünün çeşitli forumlarda ve bloglarda kullanılması da bizi oldukça rahatsız etti haliyle...
    Ekipten sızmaması için azami dikkat gösteriyoruz,fakat bu örnekte oldugu gibi kontrolümüz dışındaki birinin bizden izin almadan, böyle bişey yapmasınıda saygısızlık olarak görüyoruz ve bu saygısızlığı kimin yaptıgını öğrenmek istiyoruz...

  • Gorkems says:

    Bu örneği saygısızlık olarak görmüyorum... Gerçekten önemliyse Galatasaraylı olmayan biri gönderdi ilk fotoğrafı ve bir çok forumda da var... Maçtan sonra eklemekte bir sakınca görmedim... uA öncülüğünde bir çok Galatasaray 'lının bu güzel organizasyonda emeği var ve hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyoruz... Bundan sonra oluşması muhtemel sorunları da uA kendi içinde çözmeli !

  • qb says:

    Şimdi ben senin bu blogda yazdıgın bir yorum alıp kendim yazmışım gibi başka yerlerde kullansam hoşuna gider mi ?
    Ayrıca dediğim gibi; ekipten kaynaklanan bir sıkıntı yok burda; fotoğrafta da gördüğün gibi herkes tribünde, bizim farkında olmaıgımız bir anda çekilmiş bir fotograf.Ben senin maçtan sonra kullanmana bişey demiyorum zaten sıkıntı bu fotografı çeken kişi, sen değilsin...

§ Leave a Reply

Xultras | 2010 - 2023. Blogger tarafından desteklenmektedir.